20 lutego 2013

The Versatile Blogger

ZASADY
Każdy nominowany Blogger powinien:
- podziękować każdemu nominującemu Bloggerowi u niego na blogu,
- pokazać nagrodę Versatile Blogger u siebie na blogu,
- ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie,
- nominować 10 blogów, które jego zdaniem na to zasługują,
- poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.

NOMINACJA OD:

FAKTY:
1. Uwielbiam opychać się słodyczami i puddingiem swojego wyrobu ^^
2. Często wraz z najlepszą przyjaciółką i najlepszym przyjacielem wychodzimy o północy z domu tylko po to aby razem się spotkać i pochodzić po lesie lub po opustoszałym mieście. Zazwyczaj w domu lądujemy trzy godziny później ^^
3. Gdy byłam mała zawsze urywałam głowy lalką barbie i wrzucałam do słoika z ogórkami i chowałam do lodówki. Nie mam pojęcia dlaczego tak robiłam, ale myślę że 'Lilo i Stich' mogło tak na mnie wpłynąć, ponieważ uwielbiałam oglądać ten film xd
4. Skoczyłam na bungee na Woodstocku bez stanika ^^
5. Jestem bardzo otwarta i często dla czystego śmiechu podchodzę do przypadkowych ludzi i zaczynam z nimi rozmawiać. Z wieloma z nich do dzisiaj utrzymuję kontakt. Kto wie, może kiedyś już do Ciebie zagadałam albo dopiero to uczynię?
6. Uwielbiam Anime i Mangi oraz Dramy ^^
7. Mam włoskie korzenie, jednak tego języka nie umiem ni w ząb xd

NOMINUJĘ:
5. Violent z bloga Prosto W Twarz

Dziękuję bardzo za nominację! Xoxo.

1 komentarz:

  1. bardzo dziękuję za nominację. (:
    http://you-are-carrying-changes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń