20 lutego 2013

Bohaterowie

PIERWSZOPLANOWE

Ludzie? Bezlitosne bestie, które myślą tylko o sobie.
Rację zawsze mam ja! Co mówiłeś? Z resztą nieważne, nie obchodzi mnie to.


DRUGOPLANOWE

Daddy to, Daddy tamto. Wszystko na mojej głowie.
E621, E133, E151, E414. Ah, wszystko co do szczęścia potrzebne!
Milczenie jest złotem, a seksapil moim spojrzeniem.

Marchewki, marchewki, ja wszystkie Was marchewki całować chcę!


I INNI

Wraz z biegiem opowiadania liczba bohaterów będzie się powiększać.
O wszystkim będę informować pod rozdziałami.
Wykonanie polaroidów zawdzięczam Violent, dziękuję! ^^

2 komentarze:

  1. "Marchewki, marchewki, ja wszystkie Was marchewki całować chcę!" hah :D dobry tekst ;p
    czy to blog o jedzeniu ?;p
    ostatnio polubiłam 1D więc chętnie przeczytam Twoje opowiadanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha, dopiero tu dotarłam xd
    Genialne podpisy, wszystkie! xd

    OdpowiedzUsuń