22 lutego 2013

Prolog

Czym jest zaufanie? Jest to wiara w ludzi, że właśnie on lub ona, że właśnie ta osoba jest człowiekiem, która będzie się troszczyć o Ciebie. Nigdy Cię nie zrani i nie opuści. Na której możesz całkowicie i bezgranicznie polegać.
Niebieskooka już dawno straciła zaufanie do ludzi. Wydarzenia w jej życiu pomogły jej podjąć decyzję, aby ich unikać. Nie spoufalać się z nimi. Im mniej o tobie wiedzą, im mniej ty o nich wiesz, tym mniej będzie boleć ich utrata.
Czy nadchodzące zmiany w jej egzystencji pozwolą jej zaufać ponownie?
Czy lodowate i pogardliwe spojrzenie zielonych oczu na jej osobę zniknie i przemieni się w wzrok pełny ciepłych uczuć?
Tego dowiesz się czytając historię złotowłosej dziewczyny, której los nie szczędził przykrych wydarzeń.

"Zaufanie, to taka czarna świnia. W dzień jest, w nocy nie ma"

~~*~~
Bez zbędnych ceregieli przedstawiam Wam prolog!
Mam nadzieję, że się Wam spodobał ^^
To mój początek z pisaniem dlatego proszę o wyrozumiałość
oraz o słowa krytyki, jeżeli zajdzie taka potrzeba ;)
Jeśli ktoś chciałby być informowany o nowych rozdziałach,
proszę napiszcie o tym w komentarzu albo na moje gg: 46395470.
Do zobaczenia przy rozdziale I,
xoxo.

Ps. Wiem, że się powtarzam, ale...
Jeszcze raz serdecznie dziękuję Violent za ten przepiękny szablon! ^^

6 komentarzy:

  1. Dziewczyno! Ciekawisz! ;)
    Tyle pytań, a ja już chcę znać na nie odpowiedzi.
    Pisz, proszę szybko pierwszy rozdział, czekam!

    Ps. Haha, mówiłam Ci już tyle razy, nie ma za co ;) Cała przyjemność po mojej stronie. Przynajmniej mogłam się do czegoś przydać xd

    OdpowiedzUsuń
  2. rzeczywiście szablon super ! ;) Violent ma talent;p
    co do prologu... nic z niego nie wiem :D ale to normalne, właśnie o to w nim chodzi, żeby zaciekawić czytelnika.
    To jest mój drugi blog który czytam o 1D. Nie wszystkich ich jeszcze kojarzę, ale mam nadzieję, że podczas czytania Twojego opowiadania poznam ich :)
    chciałabym być informowana o nowych rozdziałach :) jeżeli masz tt to @mufaska91 a jeżeli nie masz, to na gg 6519449 :)
    Ps. Może dodać wcześniej rozdział ? ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy jest możliwe, żeby po prologu już zakochać się w blogu... chyba nie za bardzo, a jednak sie stało...
    czekam na kolejny rozdział....
    mimo iż nie jestem z byt wielką fanką Ashley... bo chyba to ona jest główną bohaterką...
    jakbyś mogła mnie informować to byłabym wdzięczna : @Foodlena_love1D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo interesujący prolog :)
    Podobają mi się właśnie takie krótkie, tajemnicze, nie do końca nawiązujące do opowiadania. Sama starałam się taki stworzyć na naszym blogu, ale widocznie nie jestem stworzona do pisania takich poetyckich tekstów :D Niezwykle podoba mi się ten cytat, aforyzm czy co to tam jest -> "Zaufanie, to taka czarna świnia. W dzień jest, w nocy nie ma". Ogólnie ładnie, wygląd bloga niezwykle przyjemny, całość świetna :) Czekam na kolejny rozdział ;> - Merit xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się bardzo ciekawie ^^
    Będziemy wpadać na twojego bloga często heheh.
    Z niecierpliwością czekamy na pierwszy rozdział :)

    Nina i Nana
    http://inlifebeautifulthereareonlytimes.blogspot.com/
    Zapraszamy na nowy rozdział:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oo :) Podoba mi się :> Mądrze napisane i z myślą :D
    Bardzo czekam na rozdział pierwszy ^^

    OdpowiedzUsuń